خودش روزهای اول گفت ریشتو بزن حالا نتونسته کاری بکنه

خودم رفتم خوب شدم داره چیز جدید میگه

میگه خود شیفته ای باید دارو بخوری 

 

به نظر من که خودش خود شیفته بود

معالجه بلد نبود

فقط ادعا داشت ...

 

این موضوع خودشیفتگی در فیلم آتش بس یک به شکل مرموزی نمایش داده شده است

 

به نظر من اینها یک باند هستند چون اگه این شغلش دکتری بود

مریض را که معالجه می کرد

اولندش زود معالجه می کرد

بعد هم دست از سرش بر می داشت

نیت کرده بود تا کچل نکنه بیخیال نشه

 

از صبر من سوء استفاده کرده بود

 

این انگلیسی ها از گریه بچه هم دارند پول در می آرند

تصوراتشان را از روی ظاهر علم فرض می کنند و به همه تعمیم می دهند .

 

خونه آخرش می گه نیا خوب اینجا نصف کاره برو پیش  کس دیگه روت آزمایش کنه

می دونی هیچ کدومشون بلد نیستد چون دانشگاهش غلطه ...

 

غلط غولوط بهشون یاد میده اینها هم عمل می کنند .

 

وقتی من درس پزشکی نخونده تونستم خودم را معالجه کنم

یعنی دکتر ها باید برند جلو بوق بزنند .

 

اون دیگری فیلم ذهن زیبا را می سازه

یکی دیگه تغییر چهره را نمایش می ده

قبل تر از اونها فیلم روانی اکران شد

 

این همه روانی سوژه فیلم های هالیوودی ...

 

صمد و فولاد زره دیو که داخلیه و

این آخری ملک سلیمان از همه واقعی تره و تاثیر ربا در زندگی

 

بقره/سوره۲، آیه۲۷۵. کسانی که ربا می‌خورند، (در قیامت) برنمی خیزند مگر مانند کسی که بر اثر تماس شیطان، دیوانه شده (و نمی‌تواند تعادل خود را حفظ کند گاهی زمین می‌خورد، گاهی بپا می‌خیزد). این، به خاطر آن است که گفتند: داد و ستد هم مانند ربا است (و تفاوتی میان آن دو نیست.)