چهل سال تحقیر - توهین - حماقت - (اقشار مختلف یک ملت) - در جای جای آثار سینما گران ما موج می زند . آثاری که باید به همه آنها اوس کار داد . من شخصا" از دیدن تکرار این فیلم ها ناراحت می شوم  و سعی می کنم اصلا" سینما نروم  امید وارم دیگر شاهد نمایش و مسخره کردن یک مشت بد بخت نباشیم و واقعا" باید به شعور کارگردانانمان که آب بر آسیاب نامرد می ریزند و کام ملت فلک زده را تلخ می کنند جایزه داد ! مخصوصآ" اون هایی که ساکت ترند بیشتر .

خودشان نیستند و اگر باشند خویش را اشخاص حسابی و کار درستی نشان می دهند و الباقی را خیر ... (در بهترین حالت اسب به حساب می آورند).

سینما از نظر ما سرگرمی اما از نظر اونا ابزار ارتباطی با اون وریا ست تا اونوریا با اونا تعامل کنند نه با ما چ.ن ما ها اسبیم دیگه مگه نه!

 می فرمایند درباره کدام فیلم صحبت می کنید ؟ 

در یک کلام تمام فیلم های ایرانی بجز معدودی از آنها به شکل واضح و آشکار در اغلب موارد و در پاره ای دیگر به شکل خلاقانه و ظریف

و گاهی اوقات در پوشش حمایت از قشر ضعیف و یا بخش خصوصی و حتی دفاع مقدس و سینمای جنگ به عنوان اینکه ممکن است اتفاق افتاده باشد و یا واقعیت دارد . مگر ما مجازیم هر چیزی را بسازیم ؟ 

ساده ترین کار این است که می بینید یک دوربین بردارید و مو به مو از اشتباهات زندگی قشر خاص و رویدادی فیلم بگیرید و بعد از تدوین نمایش دهید این ساده ترین و احمقانه ترین کاراست که در آن  حماقت را به تصویر می کشید و ذات سینما بر آن است که بر پیاز داغ آن بیافزاید .

 مثال خواستید :

شما حتما" با کارنامه هنرپیشه گان آشنایی دارید :

مثلا" با مطالعه سیر  آثار آقای پرویز پرستویی 

از دیار عاشقان به بعد و بعد از اینکه اسلح اش را در آژانس شیشه ای بر زمین گذاشت ببینید که چگونه مرد عوضی شد.

یا آثار آقای مجید مجیدی :

از اینکه بعد از چهل سال یاد محمد کردید متشکریم 

اما یه لنگه کفش اینهمه برو بیا نداشت یک جفت کفش می خریدی پای بدبخت می کردی.

اون کوره هم که باز پرستویی بود که ...

آثار سفارشی جناب حاتمی کیا که تن و بدن مردم را می لرزونه که حرف نداره فقط جایزه داره که همونها بهش می دند و تو بوق و کرنا.

فقط مواظب باشید آخرتی هم هست مردم آزاری موقع شام خورن کار درستی نیست .

شما یک فیلم ایرانی بگید که المان  زیر در آن نباشد

1- یه بدبخت یا درمونده یا گرفتار و اسیر و از این جور افراد ... و حوادث عمدتا" حماقت بار پیرامون آن که عموما" حاکمیت با شیطونی کردن یک پای کار است و همان است که از این آثار حمایت می کند و با این کار به کار های نامشروع و نادرست خود و بعضا" جنایاتش افتخار می کند و به عالم و آدم می گوید این کار ها (گندها را کی زده) را کی کرده من من کله گنده. 

و نگاه کنید بقیه خرند از دم و هیچی نمی فهمند و بازیچه دست من مسوول شدند و بار ها به شما در این چهل سال نشان دادم که ما فرعونیان چگونه چشم و گوش شما را می بندیم و مسحور تان می کنیم شاید موسایی بیاد و سرش را زیر آب کنیم .

 

آقای شهاب حسینی الله اکبر با اون تیری که زدی جور درنمیاد ... از کی تا حالا اف چهارده مثل رافائل تیر میزنه ؟