بسم الله الرحمن الرحیم

و خواندن قرآن را بر تو آسان کردیم

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

هفت

جناب کرمی ترکه سلام بر شما مجری دانا و توانا و اقتصاد دان و کاربلد :

جای آن است که در برنامه صبحی دیگر از چناب کردوانی و رامبد خان و سمیعی و خدا بیامرز کلاه سفید دعوت شوند و ما را سرگرم نمایند .

بی زحمت از جناب رامبد بخواهید در مورد 59 و 61 بیشتر صحبت کنند .

از جناب کردوانی در مورد سیل اخیر خوزستان و باران دو سال اخیر و تز ایشان راجع به خاک بیشتر توضیح دهند و نظرشان را راجع به آلمان و اتریش بپرسید .

از جناب سمیعی راجع به ساختمان جدید التاسیسان بخواهید توضیح دهند و چرا به شکل خاصی است و کله مخصوصی است که شکافته شده است .

خدابیامرز هم که همش می گفت علف بخورید و از او هم یاد کنید .

 

بنده خدا گلدونی هم که همش دستش می نداختی کار خوبی نبود گناه داشت حیوونی.

راستی اون روز عینک زده بودی عین خرمگس کاروتون نیک و نیکو شده بودی اس ام اس زدم بهت گفتم خیلی خنیدیم خیلی حال دادی دمت گرم .

 

 

با تشکر حمید رضا کرمی

 

 

به نظر من این دانشندان هسته ای و غیر هسته ای که حاظرند مفتکی دنیای شما را بسازند را باید گذاشت سینه دیوار و تیرباران کرد و کسانی که دور برگردان ساز را رییس خودشان می کنند راهم و ملا های بیسواد را .

۱ نظر

عنصر داخلی

زیرکونیوم عنصر چهلم جدول تناوبی است. نام این عنصر از سنگ معدنی زیرکُن zircon، (مهم‌ترین منبع زیرکونیم) و واژه فارسی «زرگون» به معنی مانند طلا، گرفته شده‌است که با علامت Zr نشان داده می‌شود.[۶] از بلورهای دی‌اکسید زیرکونیم در جواهرسازی برای ایجاد شبه الماس‌های بدلی که بسیار ارزانتر از الماس‌های واقعی هستند استفاده می‌شود. رصدخانه آرما در ایرلند ستاره‌ای به نام ال‌اس چهارم-۱۴ ۱۱۶ کشف کرد که سطح این عنصر در این ستاره ۱۰ هزار برابر بیشتر از سطح زیرکونیم موجود در خورشید است.

شکایت نمی کنم چون

اینجا بی صاحاب تر از اونیه که به کارت رسیدگی کنند و به دنبال ماس مالی و لاپوشانی هستند .تازه خطر جانی و مالی و ... .