ما که ندیدیم کسی که سرطان داشته شما خوب کنید

کسی که فشار خون و دیابت چربی داشته باشه علاج کنید

کسی بیماری اعصاب و روان داشته باشه درست بشه

کسی که بیماری قلبی یا کلیوی پانکراس داشته باشه معالجه بشه

 

فقط بارنج و گرفتاری داره کج دار ومریض با خوردن کلی دارو زندگی می کنه

 

خود دکتره تعجب کرده بود و می گفت این بیماری ژنتیکیه و خوب نمی شه

حالا تو می خواهی بودجه اضافه هم  بگیری

به نظر من تعطیلش کنی بهتره به نفع همه آدم حسابی هاست

 

این پول ها را خرج الاغ ها و گاو ها نکن

خرج کسی کن و در راهی هزینه کن که سرش به تنش بیرزه

 

ما که دانشگاه آزاد بودیم یک ریال به کمک نکردی که هیچ

یه چیزی هم دستی ازمون گرفتی اگر همه جا پول خود طرف

می داد دلش هم می سوخت کار درست تحویل می داد

 

شما پول لازم نداری چیزی که لازم داری اسلحه است

به طرف باید بگی اگر این کار را تموم کردی جایزه

اگه نه یه گوله حرومت می کونم .

 

بجای رشته پزشکی بیا همون نیاز های زمون قدیم

را برطرف کن چون قناعت شمشیری است که کند نمی شود

مثلا" صیدلانی

اتفاقی که زیاد می افتد شکستگی دست  و پا

 

من اگه مسلح بودم یه لحظه هم صبر نمی کردم برم شکایت کنم

صاف یه تیر خالی می کردم تو کله پوکش همه را از دستش راحت می کردم

اما الان بهتر شد پدر مردم را داره در می آره

این مردم که این چنین مسوولینی دارند

حقشونه که همچون جانورانی اذیتشون کنند

 

دوست دارند مردم گرفتار و مریض باشند تا راحت رو سرشون مسلط باشند

وقتی یه شیره ای را می کنی رهبر کار بهتر از این در نمی آد .