از رفتار کارمندان پزشک قانونی مشخص بود که اولا" نمی خواهند خسارت بدهند و بعد هم اگر می خواستند در نهایت چیزی بدهند مبلغ چندانی نبود چون بودجه مشخصی برای این جور کارها ندارد که مردم بدانند مثلا" چقدر می خواستی بدی ؟ که ارزش این همه رفت و آمد را داشته باشه و جبران کنه ؟

بجای این کار بروید نظام پزشکی و قضایی تون را که مال چند هزار سال قبله اصلاح کنید .

بجای گرفتن دیه راه های دیگری هم هست که همه می دونند فقط این جوری کسانی که ضرر می کنند افرادی هستند که در این نظام غلط مشغولند .

 

ما مردم که نمی توانیم تا ابد هزینه اشتباه های شما را بدهیم .

راستی هوشنگی مرد!

 

در ضمن برای بررسی زمان کافی هم داشتند: سه چهار ماه زمان کمی نیست .چیزی که با یک نگاه هم می شد فهمید .

یکی از آنها در پاسخی اینترنتی پیغامی را در یکی از سایتها گذاشته بود که :

کسانی که به وقتش نمی فهمند خیلی می فهمند .

 

من هم این حرفها که شما در رادیو یا تلویزیون می زنید را نمی فهمم و تو کتم نمی ره نمی دونم حتما" از فهم و شعور بالایی که دارم سرچشمه می گیره . البته شعور زیادی هم نمی خواد همه چیز مشخصه .

 

و اما این وقت اضافی و رفت آمد ها و ضربات پنالتی را برای این گذاشتید تا در صورت لزوم با یک شبیخون صورت مساله را پاک کنید و همچنان مسیر را برای عبور این قطار ابدی باز نگه دارید و برانید .

 

ریال هم شد واحد پول !

ریال یا همان پول حلبی به مجموع ریل ها می گویند که با اضافه کردن صفر به آن برای به پیش بردن و کار کشیدن در زمان رضا قلدر ملعون به مردم تحمیل شد و همچنان چرخش می لنگد و می چرخدو و می رقصد و می نوشد از این جام بیخود شده از خویشست و از گردش ایام ...