سفارت روسیه لانه جاسوسیه . با دو عهد نامه ترکمان چای وگلستان خیر ما را می خواسته .

انگلیس فتنه گر سفارتش در خیابان جمهوری غیز اسلامی که این حکومت لعنتی تابع محض و زاده این استعمار پیر است . او هم از جداکردن یک سوم دیگر ایران خیر ما را می خواسته تا از فتنه افغانه خلاصی یابیم

امریکا توی همه این دشمن ها از همه راستگو تر بود و حق داشت دشمنی کند چون کلی سرمایه گذاری و خدمت کرد در طی سه برنامه توسعه پنج ساله با نامردی بیرونش کردند هر چند اون هم کم جنایت نکرد اما هنوز دست از خدمت بر نداشته ...

فرانسه و آلمان کوچک تر از اون هستند که با ما دشمنی بتوانند بکنند و نهایتا" این اواخر کمک حال صدام بودند که خیلی های دیگه هم بودند .

چین که کلا" با ما دوست بوده و با بقیه هم همین طور فقط مغولها که به ما حمله می کردند به اونها هم حمله کردند .اما می گویند آنها خانواده دوست اند و پیرو مکتب کن فو سیوس و بروسلی چینی بوده اما هنوز قاتل او معلوم نشده کیه ؟ اما امپراطور چین نزدیک سیصدوهشتاد تا زن داشته و از هر کی بدش می اومده و می خواسته از دستش خلاص بشه میفرستاده تا دیوار مشهور چین را بسازه ! و لای دیوار می ذاشته !

لابد ژاپن هم که خبر نداشته از این اتفاق ها که سر ملت ما در آودند هر چند در جنگ جهانی دوم بر علیه مردم خودش با امریکا گاو بندی کرد و نقشه کشید تا بمب اتم بر سر مردمش بریزند و خود را قربانی نشان داد و در کشتی با آنها پیمان بست .

 

اما به نظر شما شاه های ایران که آدم حسابی بودند چه کسانی هستند ؟

 

جمشید و ایرج این ها اسم آدم حسابی ها

 

اما کورش : معلومه چش و چال مردم را کور می کرده لابد

داریوش از اسمش معلومه که همه را به دار می کشیده و اصلا" مخترع طناب دار همین بوده .

همیشه گئومات مغ و بردیای دروغینی هست که بر تخت حکم رانی جلوس می کند و فرمان می دهد و چشم هوخ شتره را دور می بیند .

 

بیخود نیست که هی منشور حقوق بشرش را به رخ می کشند و حق و حقوق مردم را کف دستشون می ذاشته و برا همین قبرش تو سقف و مخفیه اگه نه مثل آدمی زاد .

 

داریوش سوم   بواسطه ظلم و ستم بر یونان و مقدونیه میراث ایران و تخت جمشید را به آتش کشانید .

همیشه یک آدم غیرت مند پیدا میشه که با وجود امکانات کمتر و نفرات اما با علم و آگاهی بر طاغوت زمان پیروز می شود .

یک آدم احمق هم پیدا میشه مثل خسرو پرویز که دست و پای ایرانیان را به هم زنجیر می کند و به جنگ رومیان می فرستد .

 

تو با بوی شتر و پشم بز از بیابون اومدی به من درس رستگاری بدی ؟