کرونا باعث کشتار زیادی شد چه کسی این کار را کرد ؟

 

همه می دانند که کشور های اروپایی به سر کردگی آلمان و نیز آمریکا دست کم دو بار جنگ جهانی راه انداختند و لابلاتوار های سلاح های کشتار جمعی دارند .

برید شکایت کنید دنیای بی صاحاب کی تو این مملکت حکومت می کنه یک مشت قالتاق حقه باز که هیچ غلطی نمی تونند بکنند .

 

وقتی داری رای میدی و انتخابات می کنی چشماتو باز کن کسی را که نمی شناسی انتخاب نکن با آدم ناتو و نامرد نشت و برخواست نکن . با کافر و مشرک و ملحد بی بند و بار بی نماز رفت و آمد نکن .

 

و به شعیب گفتند اگر دست از این نمازت بر نداری تو را سنگ سار می کنیم !

 

چرا کیفیت و چگونگی صلات در قرآن نیامده ؟ کی گفته نیامده است خیلی هم خوب آمده نماز همان امر به معروف و به خصوص نهی از منکر است .

شعیب به قوم خود گفت با ترازوی درست با مردم معامله کنید و کم فروشی نکنید که صلاتش را اقامه کرد و در پاسخ ....

 

تا زمانی که کفار دست از دشمنی با خدا و جنگ با او و فتنه گری بر ندارند که از قتل بالاتر است آش همان و کاسه همان است .پس مواظب آشی که می خوری باش .

اگر یک نفر در این مملکت بود که پستی داشت و می توانست کاری بکند من حتما" دنبال شکایت را می گرفتم ولی آنها نتنها به شکایت من رسیدگی نکردند بلکه الان یک بیماری جدیدی به من وارد کردند که به این راحتی ها خوب نمی شوم .

کسی تو این خراب شده نیست جواب من را بده ؟

 

ما دشمن داخلی داریم از داخل دارند به ما ضربه می زنند بعد می روند در سوراخ موش مخفی می شوند .

کجا باید بروم به کی باید شکایت کنم ؟ کی قدرتش را دارد که با این جماعت جنایت کار بی پدر مادر عوضی در بیفته ؟

اصلا" یک سوال داشتم ببینم مملکت دست کیه ؟ غیر اینه که دست یه مشت اجنبیه ؟

شما یک مشت آدم ترسو که فقط بلدید برا مردم شاخ و شونه بکشید .