اسید لاکتیک از اسید هایی است که در اثر فعل و انفعالات ماهیچه ای در بدن تولید  می شود و کار برد آن رویش ناگهانی مو روی شانه ها است که اگر کسی در آن ناحیه مو نداشته باشد و سه روز سطح اسید لاکتیک خونش را به طور ناگهانی و در اثر فعالیت زیاد بالا ببرد و آب ننوشد و عرق کند گوشت های تنش آب و تبدیل به موهایی ضخیم  می شود و ژنرال هشت می شود. پس بیخود و بی جهت فعالیت شدید نداشته باشید چون به ضرر کلیه اندامها است .

همچنین این فعالیت بالا اگر توام با بیخوابی و استرس و سرما باشد بر روی ساعت بخور و بخواب مغز اثر کرده و آن را مختل می کند که البته به دلیل شدت و مقدار آن تاثیرات تا زمانی که کیفیت خون همچنان اسیدی باشد ادامه دارد و آثار آن خنگی و گیجی و تصمیمات اشتباه و قضاوت های احساسی و سایکوز است .

 

دکتر های شما مخصوصا" پزشک قانونی هیچ چی حالیشون نیست .

تشخیص اونها فکر می کنید چی بوده ؟

 

مهرگان بود ... رفتیم اونجا تا طبقه چهارم ما را بردند بالا طبقه به طبقه که می رفتیم هر طبقه را جدا گونه قفل و زنجیر کرده بودند . بیچاره ها چی از جون اون ها می خواستید ؟ شانس آوردم قبول نکردم زیر دست شما بی افتم و گر نه سر سالم به در نمی بردم . 

 

یادمه به زور می خواستی بستری کنی و پونصد تومن چون قبول نکردیم کم کردی کوفتت بشه ! مفت خور .که البته شد .کلی باید خسارت بدی به مردم با این دکتری کردنت .اون هایی که من دیدم خوب شدنی نبودند .