با آدمی که نمی شناسی مشارکت نکن .

قرارداد و این چیز ها همه اش ان قلت دارد و تبصره و بلکل کشک است ....

آنها بلدند چه کار کنند و آخر سر کارتان به دادگاه می کشد و آنجا آدم دارند و جوری رای می دهد که به نفع خودشان تمام شود یا دست کم اگر ظاهرا" در دادگاه شکست خوردند کاری می کنند که بدتر است یعنی می آیند قیمت کل آن محله را جوری بالا می برند که صد برابر به نفع خودشان تموم میشه مطمعن باش بازنده شمایید آنها و دار و دسته شان برنده می شوند .

آنها هیچ دین و ایمان خاصی ندارند و بلکل میشه گفت لامذهبند و هر طرف باد بیشتری بیاید و به نفعشان بیشتر تمام بشه به همان صراط مستقیمند و بهتره با آدم بی دین بی کتاب لاقید اصلا" هم کلام نشی .او کار خودش را پیش می برد و کاری به دستورات دین و کتاب ندارد .

حالا یک عده ای رفتند تمام دار و ندارشان را سکه خریدند و کنز کردند به امید اینکه گران شود و بفروشند و بروند دوباره خانه بهتر بخرند غافل از اینکه قرآن نخوانده اند که هر کس سکه طلا را گنج کند آن مسکوکات را داغ می کنند و بر پشتشان می کوبند و چون هدایت نشدند نقره داغ شدند و خانه گران شد و حالا کی سکه ها را از این جماعت طلا پرست می خرد ؟ باید با ضرر بفروشند . طلا را هم که نمیشه خورد . حالا کی این وسط مقصره ؟

خودشان با این نقشه هایی که می کشند تا یک شبه پولدار شوند و روی هوا سرمایه گذاری می کنند نه روی زمین و اهل کار وتلاش درست درمون نیستند و فکر می کنند می شود یک شبه در تهران خانه دار شد . اکثر کسانی که خانه دار شدند خیلی سال مستاجری کشیدند بیست یا شاید سی سال چند سال شهرستان بودند کار کردند زحمت کشیدند حالا یک عده  ای فکر می کنند خیلی زرنگند و می تونند حاصل زحمت آنها را یک شبه و در یک مقطع خاص با ترفند های اقتصادی در مملکتی بی صاحاب که اجازه سوداگری می دهد بالا بکشند .