در اسلام چیزی به اسم زندان وجود ندارد .

مجازات :

شلاق

قطع بند انگشت

اعدام

دیه

و از این جور چیزها

 

و بازداشت موقت برای تعیین تکلیف

 

ولی اینها در 1350 شمسی یه چیزی ساختند به اسم امین آباد که آدمها را می بردند آنجا و دیوانه می کردند تحویل خونوادشون می دادند ...

صد درجه از زندان بدتر بود .

 

بگو جرم من چی بود؟

 

جرم من به من ابلاغ نشد

حق انتخاب وکیل ؟

 

*م تو این نظامت * کش عوضی ...

باید خسارت منو بدی چهل روز بردی دیونم کردی مادر جنده پدر سگ

خامنه ای ...*تو * ...

*م تو این ارتشت ایران سپاه * کشت نیروی انتظامی بی *موس بی *فت نظام پزشکی * کش عوضیت

 

مرگ بر خامنه ای

مرگ بر حوزه علمیه

قبر پدرت ان شا الله خراب شه

 

خیر نبینید و نابود بشید همتون

 

از اون سر دنیا ارتش میارم و اون ارتش فکسنیتو نابود می کنم و اسلحه بهت نشون می دم .

 

نمیشه که هم کوچیکتر باشی هم بزرگتر ....حالا که داری می بینی که شده !

تا اونجا که من می دونم دکتره هر مرضی خودشو جد و آبادش داشت به من نسبت داد هیچ دلیل و مدرکی هم نیاورد ...

 

به پزشک قانونی گفتم باید یک کامیون ده تن تی ان تی بزارند زیر ساختمون وزارت بهداشت بفرستند هوا

گفت اگه این کارو بکنیم درست میشه ؟

گفتم ...درست مییییشه !

بعد ساختمون پلاسکو را اووردن پایین ....

حالا مونده تا درست بشه ....

 

جرثقیل خورد تو سرشون و 

بعد پرس شدند

بعد نفتکش میعانات گازی ترکید

 

بعد فخری زاده از پنصد مرد قوی جهان آبکش شد

بعدش دیگه بهت بگم زلزله اومد تا یک سال 1700 بار لرزوند

بعد قارچ سمی خوردن

بعد ش دیگه قطار و هواپیما واین آخری هم که کرونا اومد مهمونی و همه را سولاخ کرد ....

 

بستون نیست ؟

 

متن آهنگ اجازه

کوه رو میذارم رو دوشم رخت هر جنگ رو میپوشم
موج رو از دریا میگیرم شیره سنگ رو میدوشم
میارم ماه رو تو خونه میگیرم باد رو نشونه
همه خاک زمین رو میشمارم دونه به دونه
اگه چشمهات بگن آره هیچکدوم کاری نداره

دنیا رو کولم میگیرم روزی صد دفعه میمیرم
میکنم ستاره‌ها رو جلوی چشات میگیرم
چشات حرمت زمینه یه قشنگ نازنینه
تو اگه میخوای نذارم هیچکسی تو رو ببینه
اگه چشمهات بگن آره هیچکدوم کاری نداره

چشم ماه رو در میام یه نوردبون میارم
عکس چشمترو میگیرم جای چشم اون میذارم
آفتاب رو برش میدارم واسه چشمات در میذارم
از چشمهات آینه میسازم با خودم برات میام
اگه چشمهات بگن آره هیچکدوم کاری نداره

 

در هنگام خروج از منزل ماسک فراموش نشود !

 

 

هنوز دیر نشده

فرصت برای توبه هست

من سر حرفم هستم

اگه می خوای خوب بشی

مثل گلها وا بشی

یک کامیون ده تن تی ان تی بردار

بزار زیر وزارت بهداشت بترکون !