من با کسی دشمنی نداشم

دوست صمیمی هم  ده بیستا داشتم 

که هنوز اسماشون یادمه 

از دوران ابتدایی تا دانشگاه 

خونه هم می رفتیم و مهمونی و گردش و ...

اما الان با هم کاری نداریم .

چون نقطه مشترکی نداریم .

از سوم ابتدایی تا سوم راهنمایی گروه سرود بودم اما با هیچ کدومشون دوست صمیمی نبودم .

دوست صمیمی به دوستی می گن که حول مجموعه علایق و سلایق تعلقات و تفریحات مشترک در دوره  زمانی 

بلند ......

 

هرگز با کسی انقدر صمیمی نشو چون ممکن است روزی او به بزرگ ترین دشمن تو تبدیل شود و با کسی انقدر دشمنی نکن چون به فرض مهال ممکن است آدم خوبی باشد و با هم دوست شوید .

 

دوستی واقعی معرفت می خواد .

 

اما نحوه قضاوت در قوه قضاییه به صورتی است که تمام طرف های دعوا بازنده شوند و فقط خود قوه و کارکنان و قوم ایشان برنده شوند .

یعنی در اصل به نفع خودشان رای می دهند .

می شینند قشنگ حساب می کنند دو دو تا چاهارتا می کنند تموم عقل و شعورشان را به کار می اندازند تا بقیه ببازند (شاکی و متشاکی و ...) و خودشون اعم از وکیل و قاضی و کارکنان برنده میدون بشوند . تو سایر دستگاه ها هم این اتفاق می افته و حقوق خیلی ها پایمال میشه این جور وقت ها گاهی  تکنیک تنه زدن را چاشنی کارشان می کنند و از قربانی به عنوان اهرم فشار استفاده می کنند یا به اصطلاح این به اون در می کنند .اصلا" قسطاسشون مستقیم نیست و به صورت غیر مستقیم کار می کنند و لفمه را سه دور دور دهانشان می چرخوانند مبادا لو بروند و شناسایی شوند چون کارشان از بیخ خلاف است و در این معرکه جهان تنهایند و دوستی ندارند که دستشان را بگیرد .

چون گمراهند خدایی هم ندارند که به او متوسل شوند و کارشان راه بیافتد پس باید عملیات ایزایی کنند و با زور گیری کارشان را پیش برند .

 

عمرا” اگه …
عمرا” اگه لنگ
مو پیدا کنی
هر جوری خواستی با دلش تا کنی
عمرا” اگه لنگه مو پیدا کنی
هر جوری خواستی با دلش تا کنی
میخوام بهت خوبی کنم
آخرش اما شر میشه
دیوونه بازیهای من
واسه تو دردسر میشه
عمرا” اگه لنگه مو پیدا کنی
هر جوری خواستی با دلش تا کنی
عمرا” اگه لنگه مو پیدا کنی
هر جوری خواستی با دلش تا کنی
من به خیال سادگیم
یه کار بهتر میکنم
کارمو از اینی که هست
پیشت خرابتر میکنم
خوب میدونم که شادیم
آدمای دور و ورم
همه میدونن اون منم
که آبروتو میخرم
عمرا” اگه لنگه مو پیدا کنی
هر جوری خواستی با دلش تا کنی
عمرا” اگه لنگه مو پیدا کنی
هر جوری خواستی با دلش تا کنی
خوب میدونم که شادیم
آدمای دور و ورم
همه میدونن اون منم
که آبروتو میخرم
عمرا” اگه لنگه مو پیدا کنی
هر جوری خواستی با دلش تا کنی
عمرا” اگه لنگه مو پیدا کنی
هر جوری خواستی با دلش تا کنی
من به خیال سادگیم
یه کار بهتر میکنم
کارمو از اینی که هست
پیشت خرابتر میکنم
میخوام بهت خوبی کنم
آخرش اما شر میشه
دیوونه بازیهای من
واسه تو دردسر میشه
عمرا” اگه لنگه مو پیدا کنی