اینقدر که به دیگران سلام می کنی به خدا سلام می کردی خدا می شدی .

السلام علیک یا خدا 

 

إِنَّ الَّذِینَ تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ عِبَادٌ أَمْثَالُکُمْ ۖ فَادْعُوهُمْ فَلْیَسْتَجِیبُوا لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ صَادِقِینَ

 

 

صاف رفتم در خونه خدا 

 

و بیخود خودم را گول نزدم ...

 

به فکر خدا شدن باش 

 

خدا کمش نمی آید 

 

آنها خود دروغ می گویند ...

 

رسول خدا فرمود :

 

و مانند عجمها نباشید 

 

گفتند یعنی چه ؟

 

فرمود مانند ایشان به دیگران تعظیم نکنید .

 

إِنَّ وَلِیِّیَ اللَّهُ الَّذِی نَزَّلَ الْکِتَابَ ۖ وَهُوَ یَتَوَلَّى الصَّالِحِینَ

 

پایت را جا پای کسی نگذار 

 

پله پله تا ملاقات خدا = تا تی چی تا تی چی تا ملاقات خدا 

 

صاف برو پیش خدا 

 

اهدنا الصراط المستقیم 

 

راه کسانی که به آنها نعمت دادی 

 

و نه راه کسانی که زهر مار دادی 

 

و نه راه گمراهان ...

 

خدا شفاتون بده ان شا الله 

 

عقلم خوب چیزیه .

 

من امام حی و زنده را رها نمی کنم بروم قبر امام رئوف را که سنگ ده منی روشه زیارت کنم .

 

یا بزغاله اشهد انک قد اقمت الصلاه و ....

 

بزغاله سراسر راضی به رضای خداست و با خوردن زهر مار و مردن به مقام رضا نائل نیامد .

 

طبق نظر رادیو ایران امام رضا (ع) دچار خود شیفتگی بوده است .

 

خدایا ما را با بزغاله محشور کن ولی با امام زورکی مواجه نساز

 

حق اینهمه صغری و کبری چیدن نداره مرد ناحسابی