با تجمع در مغز باعث ایجاد تومور مغزی می شود .

با مصرف روجینسین تومور مغز پخت می شود و مانند تخم کفتر می ترکد و درون پس کله جرقه می زند و اتصالات عصبی بر قرار می شود و از دماغ دارو های گچی خارج می شود و آدم شفا ی عاجل می گیرد . 

اگه همه عالم و آدم و همه دکتر ها و پرفسول ها جمع بشوند و بگویند کارشان درست است من یکی مخالفم چون با تمام گوشت و پوستم دیدم 

و لمس کردم تا همین چند وقت پیش تو سرم گچ لیتیوم بود .

اصلا" قاضی شما چطور حرف آدم دیوانه را قبول می کند ؟ 

اگر سالمیم چرا ما را به دیونه خونه می برد ؟

چرا بعد از اینکه مرخص شدم بعدش واقعا" دیونه شدم ؟

چرا من را سالم بردید بیست سی روز به زور دارو دادید و دیوانه کردید چی از جون من می خواستید  جواب بدید ؟

دروغ می گید ساواکی ها !

 

چرا شما آدم دیوانه را سربازی می برید ؟

چرا آدم دیوانه یک روز هم غیبت نمی کند ؟ لابد چون دیوانه است !

 

چرا دیوانه شب و روز نگهبانی میدهد ؟ 

حتما" رئیسش یک دیوانه است دیگه ... 

 

واقعا" کی حرف شما را باور میکنه خودتون قضاوت کنید ... 

بالا خره ما دیوانه ایم یا نیستیم کی چی کارست ؟

 

من از بیمارستان رازی و پزشکی قانونی و وزارت بهداشت و نیروی انتظامی و قوه قضاییه و پرویز پوردانش شکایت دارم اگر کسی هست جواب بده ببینم .

چون یک بار این بلا را سرم آوردید دیگه از راه قانون شما وارد نمی شوم .

این آخری در دولت روحانی انجام شد و از نظر من هیچ فرقی نمی کند .

 

اصلا" من خوب شده بودم و این داروی لیتیوم را آن جناب پرویز خان درست دو هفته بعد از حادثه کوی دانشگاه 1378 تجویز کرد  و به این صورت که در حالی که ایستاده بود پشتش را به من کرد بعد گفت اشتباه کردم و این را باید بخوری و ....  

 

اکنون هیچ شکی ندارم که شماها  ساواکی هستید .