شما یک مشت آدم شیکم سیرید که هر کاری و جرم و جنایتی خواستید تو این این چهل سال کردید و می کنید و هرگز مسوولیت سرتون نشده و نمی شود .

جد و آبادتون گردن کلفت و شاه بودند و این خصلت را از آنها به ارث بردید .

هیچ کس حریفتون نیست چون صاحب قدرتید .

شما از هر روشی برای سلطه استفاده می کنید .

خودتون می دونید چی کاره اید و ما با شما بحثی نداریم اما تا جایی که دستمون بر بیاد بعد از بیداری با شما مبارزه می کنیم و حقمان را که پایمال کرده و می کنید از حلقومتان بیرون می کشیم .

من هرگز زیر بار نظام تحمیلی شما و هیچ کس دیگر نرفته و نخواهم رفت و گردن امسال شما جنایتکاران و اصحاب جهیم را کلفت نخواهم کرد و با هر کس به شما در این راه کمک کند مبارزه خواهم کرد چون این قدر شعور دارم خودم را ببینم و بلاهایی که سرم آوردید یک مشت بی سواد که مدارک آن چنانی را یدک می کشید و یک مشت احمق که پیروانتان اند و روز روشن را نمی بینند .

اما از وقتی که فهمیدم دور وبرم چه خبر است سلامتی را به دست آوردم و حالا که از دست شما دکتر های بی سواد پر فیس و افاده خلاص شدم می توانم بخورم و بخوابم و زندگی کنم و نفس راحتی بکشم . 

حکومت اسلامی دست یک مشت حقه باز و با دوز و کلک در ادارات اداره می شود صد در صد مطمئن باش. 

از من به شما نصیحت هر خری وقتی فهمید برای حفظ جانش وقتی که در خطر است باید بجنگد حتی شده با نزدیکانش وگر نه از خر کمتر است .

این کاری که من کردم باعث شد تا عده ای زور گو حقه باز دروغگو و نامرد روزگار که خون مردم را در شیشه کردند و به اسم کالای سلامت به خوردمان می دهند رسوا شوند اما حکومت آخوندی و نه اسلامی جرات برخورد با خود را ندارد چون نمی فهمد و نمی خواهد بفهمد  ضعیف کش است و مظلوم باید از خود دفاع کند .