بر خلاف تصور شما منشا اصلی آلودگی هوای تهران (ذرات معلق) از خودرو نیست بلکه از سوزاندن گسترده زباله و چربی در اطراف شهر است .

اهداف این کار را از مسوولین بپرسید .

چندین سال است که اوضاع این گونه است .

هدف اصلی این کار شما هستید.

به گوشکوب که من قسم نمی خورم! 

حاج  آقا حرفهای این وبلاگ را قبول نداری چهار بار برای من قسم حضرت عباس بگو هر کس دروغ گفته باشد ان شاءالله سنگ بشه قسم قرآن نمی خواهد بگی. 

خود خدا تو قرآن گفته دکتر ها چیزی حالیشون نیست اما اونها ادعا می کنند می دانند و در عمل دیدیم که نتوانستند و بیشتر تبلیغات است .

حالا این شما هستید که ثابت کنید قرآن خوندی تا حالا یا دروغ میگی ؟

آقای مدعی دین و کتاب هر خامی رو تو این عالم بتونی خر کنی و سوارشون بشی من پخته استخون خورد کرده رو نمی تونی که هم بالا تون رو دیدم هم پایینتون رو.

همون ما بایدساکت باشیم و بگذاریم تو خون و کثافت غلط بخورید و هر غلطی دلتون می خواهد در مملکت خدا بکنید و از هر راهی بخورید و به ما آسیب بزنید و عمر ما را بکاهید و جوانان ما را در اول زندگی جوان مرگ کنید و بی کفایتی و بی لیاقتی و بی خیالی خود را به گردن دیگران از جمله اون هایی که ژن خوب دارند بیندازید و از آب گل آلود ماهی بگیرید و خم به ابرو نیاورید و قیافه حق به جانب بگیرید و به اعمال شیطانی خود افتخار کنید و صدای مظلوم را به هر وسیله ای در نطفه خفه کنید و فقط زمانی بفهمید که کار خیلی وقت است که تمام شده است
و باز هم کلاهتان را بالا تر بگذارید و همچنان مردم را در جهالت و بی خبری نگه دارید و منتظر باشید تا عذاب الهی از هر سو بر شما فرود آید زمانی که فرصتی برای فرار ندارید که این هم اتفاقا" ژنتیکی است و به شواهد تاریخ در اجداد شما هم دیده شده است همان ژنتیکی که به آن اعتقاد دارید . 

همش دروغ همش فریب برای یک بار هم که شده مرد باش راست بگو به این مردم خر ساده که یک عمر سوارشون بودی و نفهمیدند تا اینکه خود خرت خسته شدی از خرسواری تو این اوضاع خر تو خر که برای خودتون و دیگران درست کردی .