به نوزادان قورباقه ای کمک کنید

دانش آموزان تحت بیمه حوادث قرار داشته و دارند .
مسوولیت نگه داری در مدرسه بر عهده مسوولین مدرسه است و در اردوگاه به عهده مربیان تربیتی است. 
اگر پلیس مالی را پیدا کرد وظیفه او چیست ؟ حال اگر گمشده ای را پیدا کرد وظیفه اش چیست؟ من به شما می گویم که وظیفه اش این است که تا بیست و چهار ساعت آن مال یا شخص را در انفرادی گرسنه و تشنه نگه می دارد و بعد از آن می رود و نصف شب در وسط جاده و خیابان و یا بیابان رها می کند و به همین ترتیب تا ببینیم چی میشه ! و اینقدر این کار را تکرار می کند تا پدر صاحاب بچه در بیاید و دیگر هیچ . برای کسب اطلاعات بیشتر به کلانتری آب کوه استان خراسان مراجعه کنید .

ترجمه جناب آقای صفوی
154) و کسانى را که در راه خدا کشته مى شوند مرده نخوانید، بلکه زنده اند ولى شما درنمى یابید.
155) قطعاً ما شما را به چیزى از ترس و گرسنگى و کاهش اموال و نفوس و فرزندان مى آزماییم. و تو ـ اى پیامبر ـ به شکیبایان نوید ده.

156) همانان که چون پیشامد ناگوارى به آنان برسد مى گویند: ما از آنِ خداییم و به سوى او بازمى گردیم.

157) اینانند که الطافى از جانب پروردگارشان شامل حالشان خواهد شد و در پى آن، رحمتى آنان را فراخواهد گرفت و در نتیجه به سوى حق هدایت خواهند یافت.

158) بى گمان صفا و مروه از شعایر خداست، پس هر که آهنگ آن خانه ( کعبه ) کند و حج بگزارد، یا زیارت خانه کند و عمره به جاى آورد، بر او گناهى نیست که میان آن دو سعى کند. و هر کس کار نیکى را به شوق اطاعت خدا انجام دهد، خدا به او پاداش مى دهد، چرا که خدا سپاسگزار بندگان خویش و از کارشان آگاه است.

159) کسانى که دلایل روشن و رهنمودهاى ما را پس از آن که در کتاب آسمانى براى مردم به روشنى بیان کرده ایم کتمان مى کنند، خدا لعنتشان مى کند و آنان را از رحمت خود دور مى سازد، و همه لعنت کنندگان نیز آنان را لعنت مى کنند و از خدا مى خواهند که آنان را از رحمت و سعادت محروم کند.

160) مگر کسانى که توبه کنند و مردمى صالح شوند و حقایقى را که پنهان داشته اند بیان کنند، آنانند که من با رحمت خود به سویشان بازمى گردم و توبه شان را مى پذیرم، زیرا من بسیار توبه پذیر و مهربانم.

161) کسانى که بر کفر اصرارورزیده و در حال کفر مرده اند، لعنت خدا و فرشتگان و همه مردم بر آنان خواهد بود.

162) در این لعنت و عذاب الهى ماندگارند، نه عذاب از آنان کاسته مى شود و نه در تأخیر عذاب مهلت مى یابند.

163) و معبود شما معبودى یگانه است که هیچ معبودى شایسته پرستش جز او نیست، رحمت گستر و مهربان است.
در مجموع دولت جمهوری اسلامی و
قوه قضاییه محکوم به پرداخت 3 فقره دیه قتل عمد و 9 بار دیه جنون در جریان پرونده هایی است که
خود می داند .

همانهایی که با دروغ و کلاه برداری زمین های ویلایی مردم را به بهانه فضای سبز از چنگشان در می آورند و در آن برج های ده طبقه به پا می کنند . خوبه محاکمه یکی از همین ها یکسال طول کشید و دادگاه ایشان علنی از تلویزیون پخش شد اما حق مردم خورده شد رفت پی کارش تا در آینده ببینیم عاقبت عمرو عاص چه خواهد شد ...

اگر دزد از کرده خود پشیمان شد چگونه باید جبران کند؟
حاج آقا در تلویزیون فرمودند اصل مال را به خانه اش بیندازد حل می شود اما در اینجا فقط رد مال مهم نیست بلکه مساله حلالیت طلبی است و ممکن است در این بین اتفاقاتی اوفتاده باشد که مر بوط به آن قضیه باشد و به نظر می رسد با این کار دین بر گردن مدین باقی باشد و این چیزها می آید و می رود و دنیا بین مردم دست به دست می شود و چیزی که می ماند نام نیک و بد است و خوبیها می ماند و بدیها می رود .

نظر یکی از خوانندگان :
دویدن بیاموز ، چون هر چیز را که بخواهی دور است و هر قدر که زودباشی، دیر

جواب :
سوره احقاف را بخوان و بدان عجله کار شیطان رجیم است و تا نخورده ای داری و پیغمبر در پنجاه و سه سالگی به کوثر رسید و عیسی بچه نداشت و به آسمان ها رفت و در دنیایی که همه می دوند وایسا دنیا وایسا دنیا من می خوام پیاده شم !

بزرگی را گفتند زندگی چیست ؟ گفت :
1- مثل گاو خوردن
2- مثل خرس خوابیدن
3-مثل یابو دویدن
4- دست آخر هم ریدن و مالدیدن و ور مالیدن
بزرگ را گفتند این همان راز بقا است که یک عمر دنبالش می گشتیم عاقبت آن را نزد تو یافتیم مرحبا که ما را از انقراض رهانیدی .

الان هزار و اندی سال است که نون می دود و مردم دنبال نون می دوند و برای تصاحب حکومت تو سر وکله هم می زنند و گوهر وجود خود را نمی شناسند و به کم قانعند و سواری می دهند و گردن
زور گویان و ستمگران را با اعمال خویش کلفت می کنند و زمانی چشم خود را باز می کنند که کار از کار گذشته است و پیمانه عمرشان به سر رسیده است و این همان نفرین امام حسین علیه السلام است که شامل حال عالمیان گشته است : دیگر خاک بر سر این دنیا بعد از تو علی جان .
مرگ بر دزد دروغگو پدر نامرد
به جای اینکه خرج در و دیوار کنی بیا دیونت را بده
مال مردم خوری عاقبت نداره مردم آزار بی سواد جنایتکار
مثل اینکه حالیت نیست چی کار کردی؟ یعنی این قدر خری؟گوساله.