چرا باید به همه همه چیز را یاد داد ؟

هر کس طالب هر چیز باشد به دنبال آن می رود و حاظر است هزینه اش را بپردازد و تا حد کمال در آن زمینه خبره می شود .آموزش پرورش یک نهاد جهان سومی و وارداتی است و آدمی نیازمند تعلیم و تربیت است .اینکه عده ای را هر روز از این سو به آن سو می کشانند و سال ها او و خانواده و فامیل را درگیر مسایلی پوچ می کنند که تقریبا" بیشتر آن در هیچ جا به درد نمی خورد و گوسفند وار به پرورش ایشان همت می گمارند مساله کوچکی نیست و گرنه هر کس به تناسب ذوق و استعداد از ابتدا کاری که باید می آموخت .

به گفته آقای روحانی رییس جمهور منتخب ایشان باید احترام گذاشت و دست از پا خطا نکرد . چرا که در جایی که ادب و احترام نباشد نباید درس داد ولی نمی دانم چرا ایشان در جمع بی ادبان سخن رانی می کنند مگر اینکه ایشان را به عنوان جماعتی به رسمیت بشناسند که این همه راه را کوبیده باشند و رفته باشند آنجا و بعد از آن هم در روز رژه دیدیم چه شد و بی ادبان که گمان نکنم از آن دیار باشند و مشتی مزدور اجیر شده و عامل دست خارجی بودند چگونه پاسخی دادند گویا کاملا" حساب شده و هماهنگ بود .

این که ثروت یک قوم و قبیله ای را به تاراج برید و یک عمر بر سرشان بزنید و بعد به آنها درس ادب و احترام بدهید کمال بی ادبی است .

سرباز امام زمان کیست؟

 سرباز امام زمان دزد نیست

دروغگو نیست

مزدور نیست

شهرت طلب نیست

مال اندوز نیست

حقه باز نیست

ریاست طلب نیست

احمق نیست

دنیا طلب نیست

در پی فتنه و فساد نیست

شرور نیست

مجبور نیست

مدعی نیست

قاتل - جانی و روانی نیست

سر سفره پدر و مادرش بزرگ شده است و بی پدر و مادر نیست

امام زمان سرباز و سرباز خانه و توپ و تفنگ نمی خواهد

آدرس امام زمان را از دست سربازان گمنامش بگیرید.