اون روز پیاده تا خونه اومدم

نزدیک یک ساعت تو راه بودم

زودتر از مترو رسیدم

تلفن زنگ زد

مامانم گوشی را برداشت

دارو ها را بهش بده

بریز تو غذاش

آخه خوب نمیشه !

مامانم از همه جا بی خبر

 

دروغ که حناق نیست :

 

هنوز مرض شماره یک را خوب نکرده طرح بیماری شماره دو را می کنه !

شماره دو را به منزل نرسونده .. . سومی

کلا" عیب می ذاره رو آدم

تا قیام قیامت خوب نمیشه از این لحاظ ...

 

می خوای بلند شم بیام دوباره سر فرصت یه چهل پنجاه روز دیگه سر فرصت بشینی خوب کارشناسی بکنی ؟

 

همه دکتر ها این جوریند یا این ایجوری بود ؟

ما مشتری بودیم یا بیمار ؟

این چه مرضی بود که خوب نمی شد اما من خودم تونستم خوبش کنم ؟

الان هم هر کی مریضه که خوب نمیشه مثل من بود بگید من بلدم خوبش کنم اگه خوب نمیشه ؟! یا بلد نیستید خوبش کنید .

 

یه افسردگی ساده داشتیم

با پای خودم رفتم مطب

یازده دفعه ما را جون به سر کرد با این دوا هاش .

 

علت بیماری سردی و خشکی مغز و تالاموس و هیپوتالاموس .

دارو : میوه فراوان .