من واکسن نمی زنم چون قبلا" کرونا گرفتم  . از سرما خوردگی هم آسون تر بود فقط باید ویتامین دی بدن بالا باشه ... تا زود خوب بشی ...

واکسن نزندن به ضرر شرکت واکسن سازی است و مریض شدن بقیه به ما ربطی نداره اون تقصیر خودشونه و بدن شون ضعیفه . چند تا از همسایه های ما واکسن زدند و هر دو دوز را و مردند هیچ مریضی هم نداشتند و خیلی هم سالم بودند و فقط واکسن کشتشون . این واکسن زدن به نظر شما به ضرر کی تموم شد غیر از خودشون ؟!

چون احمق بودند و عقلشان را دست شما دادند .

به نظر من بهتره دست از لر بازی بردارید و سبک زندگیتان را درست کنید .

 

این داسان واکسن زدن تموم نمیشه و حالا حالا ها ادامه داره و باید سالی دو بار دست کم همه مردم دنیا واکسن بزنند چون این هم مثل ویروس سرما خوردگیه و در اصل هیچ واکسنی نداره و سر کاریه کلا" و هدف اصلی این ویروس آدم هاییه که خیلی نفس نفس می زنند و زیاد باد تو ریه هاشون می کنند و اگر ویروس در ریه جا خوش نکند بیماری زود خوب می شود .

 

ویروس کرونا یک ویروس سرما خوردگی پیشرفته است و مانند آنفولانزا واکسن خور نیست اما از آنجا که آنفولانزا اجباری نبود اما کرونا طوری است که مردم مجبورند بزنند که البته آنفولانزا و هر ویروس دیگه ای را هم از بین می برد اما ممکن است آدم را هم از بین ببرد .

 

من ترجیح می دهم همه چیز طبیعی باشه .

حتی مرگ و حالا که قراره بمی ریم چرا با دست خودمون ؟

 

سرما خودگی چند سال پیش از اون خیلی بدتر بود ...

حتما" اون هایی که کرونا گرفتند یا واکسن زدند مشکل دیگه ای هم داشتند یا اینکه برعکس خیلی حالشون خوب بوده و غافلگیر شده اند .

 

ولی در کل خوشحالم که پوز کسانی که آب و هوای زمین را دگرگون کرده بودند و هر غلطی دلشون می خواست را می کردند به خاک مالیدم و حق همشون را کف دستشون گذاشتم و دنیا را به واسطه عمل به قرآن زیر و رو کردم و خوشحالم که دنیا خدا دارد و به وعده اش عمل می کند و اگر کسی هم هست که هنوز عذاب الهی به سراغش نیومده زودتر توبه کنه که دیر نشه .

 

آب را از تو کوزه نخور کپکیه !