اصلا" من داروهای شما را سه سال بود کنار گذاشته بودم و خوب خوب شده بودم .

به زور پلیس و دست بند و پا بند ما را بردی داروهای خاکی قلیایی به خورد ما دادی .

خواب و خوراک مان را مختل کردی.

بعد حالا می آیی تو شبکه چهار سیما میگی این بیماران 23.5 درصدشان که استرس دارند و خواب ندارند باید

یکی بیاره تا ما آنها را معالجه کنیم .

من مریض نبودم پدر سگ برا چی من را به زور بردی چهل روز عین موش آزمایشگاهی مریض کردی ؟

بی ناموس بی شرف اگه جرآت داری یه بار دیگه بیا تلویزیون تا اون خواهر و مادرت را یکی کنم .

 

داروی روجینسین موجود در بازار تقلبی است که توسط عناصر پرسنل سازمان پدافند غیر عامل نیز فروخته می شود و کاملا" از این موضوع مطلع اند .

اصل این دارو که باید شبی یک بار قبل از خواب خورده شود با شکستن سد گچی داروی لیتیم کربنات مواد غذایی را به سلولهای مغزی می رساند و باعث روشن شدن غدد تالاموس و هیپوتالوس مغز می شود .

بعد مصرف دو بسته ده تایی از آن مغزتان نو نو می شود .

حالا من رفتم شکایت کردم چرا اینهمه سال من را اذیت کردی ؟

کلی من را سر کار گذاشتند دست آخر گفتند این آزار و اذیت های که کردیم همه علمی بوده است ما کارمون درست بوده خوب کردیم باز هم می کنیم .

هیچی من هم رفتم با پدرم دست به یخه شدم که غلط کرده رفته چهل سال عمرش را صرف کلفت کردن گردن این حکومت بی پدر مادر کرده !

گرفتم سیر زدمش ... از ترسش رفت شکایت کرد ... من هم دنبال کار را گرفتم ....

هنوزم هم اگه خسارت من را تا قرون آخر ندی باباتو در می آرم .

 

دوباره هم زدمش گفتم برو شکایت کن ... گفت رفتم به من گفتند فقط دزدی و قتل را رسیدگی می کنیم .

بعدا" تلفن را برداشتم 110 را گرفتم چند بار تلفن کردم فحش را کشیدم به این پلیس تا اینکه دست آخر 110 یه دختره  جواب می داد  .

همون درستش همینه مرد نیستید شما یه مشت نامردید .

با نامردی و ترور کارتون را پیش می برید و اصلا" حرف حالیتون نمیشه .

با شما باید به زبون خودتون صحبت کرد ...

از روزی اوضاع درست شد که با شما در افتادم و زدم .

اگه بشینی می خوری باید بلند شی بزنی و از حق دفاع کنی و هر چند عده دشمن زبون نفهم زیاد باشد .

معمولا" تو این جور حواث اکثریت دشمنند و تو تک و تنهایی پس خوش باش که خدا یاور کسی است که بی کس است و تنها به میدان می رود .

پس همه را یک تنه بزن و بکش که حق با توست و آنها فی الجمله باطند و نابود می شوند .

بهتر یک زمین می ماند و اهلش .

هر چی خلوت تر بهتر .

اگه یک دکمه ای وجود داشت که می شد با فشردن آن از شر این احمق ها خلاص شد حتما" آن شصتی را فشار می دادم .