حق در آیات متعدد قرآن با توضیح کامل به معنی الله است .

برای نمونه :

لا اله الا الله هو الملک الحق المبین

 

طلاق هم که در سوره طلاق است ...

و در طول قرآن آیات زیادی درباره ازدواج و طلاق آمده است .

یک بار کافیه قرآن را بخونی خودت می فهمی .

با کی ازدواج کنی با کی نکنی و...

 

سوره تغابن هم بخون

 

هر جا کلمه حق آمد منظورش الله است زیاد فکر نکن

و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر

 

الحق مع علی و علی مع الحق

 

حق به صورت مطلق به معنای خداست و وقتی جمع بسته می شود و به صورت حقوق در می آید چون جمع است شرک آلود است و این فقط مشرکین اند که حقوق می گیرند و دنبال آن هستند مثل حقوق بشر ...

اما اگر کلمه را درست به کار ببرند باید بگویند حق بشر .

 

حق بشر این است که بنده خدا باشد نه غیر حق .

شما یک مورد در قرآن بیاور که حق به معنای الله نباشد :

ما این قرآن را جز به حق نازل نکردیم و در آیات قبلی و بعدی به توصیف الله می پردازد .

یعنی این قرآن سخن خداست و الباقی در برابر آن به حساب نمی آیند و عددی نیستند و باطلند مگر کسانی که به این کلام الله حق تمسک جویند و به آن آویزان شوند و چنگ زنند که به ریسمان محکمی اند که نه ترس و اندوهی دارند نه غمگین خواهند شد و دیگر سخنان بغیر حق است .

 

حق طلاق هم خیلی راحت می تونی بفهمی با کیه چون ازدواج و طلاق جزو نیازهای بشری و مشترک بین حیوان انسان مثل خواب و خوراک و ... است و در طبیعت همواره خروس جنس نر به دنبال مرغ ماده می دود و روی مرغ می پرد و این همان خروس است که اگر مرغ را نخواهد با او ازدواج نمی کند . خروس کننده کار و فاعل است و مرغ شونده و مفعول است و من سراغ ندارم هیچ جانوری برعکس این باشد .

 

مگر طرف جنده باشد و روی مرد سوار بشه که در این صورت زنه مرد را گرفته و طبیعیه که هر وقت دلش بخواهد آن را رها می کند و معمولا" تا وقتی طرف را کچل نکنه ول کن ماملش نیست .

 

اینجاست که پای دین می آید وسط و ازدواج فرد دیندار و مسلمان با مشرک مجاز نیست و اگر مشرک کافر ادعای اسلام کرد باید او را امتحان کرد

تا صداقت او ارزیابی شود وگر نه منافق است که در این صورت نباید با او ازدواج کرد .

 

ازدواج مرد با مرد و زن با زن هم که حرام است و بی عقلی است .

هر چند زن و مرد و همه آدمها سرستشان یکسان و از یک نفس واحد خلق شده اند اما در تقوا متفاوتند و در انجام دستورات دین مختارند اما اگر در قصور و نافرمانی از آن بلایی سرشان آمد مقصر خودشان و کسانی هستند که باید ایشان را در امر دین راهنمایی می کردند .

 

ما در دانشگاه درس متون اسلامی داشتیم .

و در طول آموزش پرورش چندین کتاب دینی و عربی نزدیک به شاید بیست تا کتاب ...

فکر می کنید در این درس چه چیزی به ما گفته شد ؟

به ما از آیات نورانی قرآن یاد دادند که بدانید این خداوند است که از بین دل و روده گوسفند برای شما شیر گوارا می دهد و ای موسی کفشهایت را در آور و عصایت را بیفکن ماری شد و همه چوبها را بلعید . وخلاصه یک مشت داستان و چیزهای سطحی و خدا پدر آموزش پرورش محمد رضا شاه را بیامرزد که  در کتاب دینی پنجم دستان از همان ابتدا دو کلمه حرف حساب یاد مردم می داد و انقدر در گیر مسائل سطحی نبود و حق مطلب را ادا کرد .

خدا لعنتت کنه خامنه ای

تا تونستی جد و آباد خودت را به رخ ما کشیدی

آزمون علمی کاربردی پر از تاریخ تولد امام ها بود کی به دنیا اومدند چندسال امام بودند کی مردند کی کشتشون و از این دری وری ها