می گویند خوردن الکل حرام است اما مالیدن آن اشکالی ندارد و باعث میکروب کشی و ضد عفونی است و برای تزریق آمپول و ....

اینکه شما درک نمی کنید این موضوع برای چی اشکال دارد تقصیر ندارید چون خدا بر گوش شما مهر زده و بر چشمتان پرده افکنده پس درک نمی کنید و بر قلبتان نیز مهر سنگ دلی و قصاوت است و نمی فهمید میکروب ها جنود و لشگر خدایند تا کافران و کسانی که از آنها پیروی می کنند را گوش مالی دهند و می خواهید به زور آمپول کار خود و آنها را بسازید پس تا قیام فیامت مشغول باشید و از این زندگی کج دار و مریض لذت ببرید و به مرگ جاهلان بمیرید که قرآن برای دانشمندان واقعی است و دست ناپاک به آن نمی رسد که مفاهیم آن را درک کند .

 

اصلا" شما می دانید که ثابت شده که آب معمولی چهل درصد عفونت های بیمارستانی را از بین می برد ؟ و هیچ گونه عارضه ای ندارد /

اصلا" دجال و دشمن خدا نه شاخ دارد و نه دم 

دشمن خدا کسی است که فکر کند خدا این دنیا را بازیچه خلق کرده و باید از صبح تا شب مشغول باری و خوش گذرانی بود و مال اندوری کرد و بچه تولید کرد و ساخت و ساز کرد و مثل چهارپایان خورد دست آخر نفهم و بی شعور مرد و تموم .

 

شما یادتون رفته عصر طلایی زمین را که هنوز آلوده نشده بود و اما اکنون به وضوح می بی نید چگونه به فساد کشیده شده است اینهمه امراض گوناگون و سرطان و غیره و ذالک این آخری هم که کرنا

 

ما باید و مجبوریم دستورات قرآن را مو به مو عمل کنیم وگر نه نه تنها در این دنیا آسیب می بینیم بلکه در آخرت به دوزخ وارد می شویم و بد جایگاهی است .

اگه خیال کردید الکل و آمپول و قرص و این جور چیزها کار دنیای شما را درست می کند سخت در اشتباهید و به زودی پشیمان می شوید .

 

بلایی سرتان می آید که راه برگشت و جبران ندارید و خیلی بد بخت و نابود می شوید .

 

این چیز هایی که می نویسم در سور قرآن آمده است

عنکبوت و غیره و ذالک

تا جایی که بتونم اجرا می کنم و از روزی که سوره یاسین را خواندم و با قرآن آشتی کردم و بعد بقره و ... و داروهای کذایی را کنار گذاشتم خوب شدم و آثار و برکاتش را دیدم البته عربی آن سخت و نفس گیر بود و یک ساعت و نیم طول کشید و چیزی دستگیرمان نمی شد اما فارسی و تفسیر ساده آن کاربردی بود و خیلی به درد بخور و نیم ساعته تمام می شد .

 

حالا شما مونده تا آدم بشید .انقدر باید از روزگار کتک بخوری تا بفهمی شاید هم اصلا" نفهمی !

اگر این جمله درست نبود اسم خدا رب العالمین نبود .

بعد از چهل سال دیدم که جوی  های آب محله و منطقه مان را شهرداری شست .

حالا بگو ببینم درک می کنی که چه کثافتی تو این جوق ها و چه لجنی بسته شده و در هوا پراکنده می شد ؟

این همه پول برای چی می گیره شهرداری ؟ حالا ما مترو و اتوبوس و این همه ماشین و ترافیک و دود .... نداشتیم اما شهر تمیز و پاکیزه داشتیم

واقعا" مردم ایران مردمان خر و نفهمی هستند و در این موضوع اصلا" شک ندارم و شرمنده ام که ایرانی هستم .