در شراب هم که چیز نجسی است منافعی وجود دارد آیا خرید و فروش آن نجس هم حلال است ؟

اصولا" در خبیثات شفا نیست و خدا در آن چیز شفا قرار نداده است .

حالا چون در هر محله ای ممکن است یکی دو نفر فلج اطفال یا دیفتیری و ... بگیرند باید همه دنیا را واکسن زد ؟

این مشکل ژنتیکی آنها است که بدن های ضعیفی دارند و بجای این کار باید این میکربها را از روی زمین برداشت و با مبارزه بیولوژیک و رعایت بهداشت فردی و طهارت و نجاست آنها را نابود کرد .

در خوک هم که عین نجس است منافع ظاهری است که این چیزها برای امتحان شما مردم است تا دروغ گوها مشخص شوند کسانی که دروغ می گویند و حاظر نیستند با جانهایشان در راه خدا جهاد کنند و از مردن می ترسند و ژن ضعیف و ترسو را توسعه می دهند آنها که به خدا و ملاقات او اعتقادی ندارند و خود را به هر کثافت و نجاستی می آلایند تا شاید متاع حقیر این دنیا را به دست آورند و حال آنکه به قیمت ظلم و ستم به سایر اقشار جامعه که اکثریت اند مانند زالو می لولند .

اصلا" وظیفه شما جز عبادت و بندگی چیز دیگری نیست و برای آن خلق شده اید و اگر این را می دانستید و عمل می کردید برکات از زمین و آسمان بر شما جاری می شد و بلا از سرتان رخ می بست و حال آنکه نمی دانید و ایمان ندارید پس شما را به خودتان واگذاشت و به آن دانش کمی که به شما داد و کافران را به سرپرستی گرفتید و بد و بدتر به سرتان می آید حال آنکه کورید و بی خبر و نمی بینید .

 

دین خدا از آدم تا خاتم و اختم پیامبران از اول تا روز قیامت اسلام بوده است و حرام و حلال آن ثابت و بی تغییر است و هر کی به شما گفته امروزه این چیز و این کار حلال شده و آدمهای دیروز عقب افتاده بودند و نمی فهمیدند و از این چیزها ب دانید دروغ گو و حقه باز است و کلاه بردار و بدعت کرده و بر رسول خدا پیشی گرفته و روی حرف خدا حرف زده است و احمق است هر کی می خواهد باشد .

 

خوردن خون که معلومه که بده و کار دراکولاست اما از اون بدتر دکتر فرانک اشتاین خبیث است که به عنوان علم و دانش و به قصد کمک به بشریت این همه خون در شیشه و پلاستیک کرد و جنایت کاران را جسور و بی پروا نمود و از آن بدتر کار دانشمندان دین که این اعمال را به خدا نسبت می دهند و اما از اون بدتر تر که با آن حالت نماز می خوانند واقعا" این کار ها زشت نیست ؟ خجالت بکش !