آقای رییس اگه بفهمند چه می کنند که خیلی بده یعنی عمدی دارند اشتباه می کنند .

کارشناس استراتژیک می گه این عالیجنابان باید در چند تا هلی کوپتر جدا از هم می آمدند باید به ایشون گفت که اولندش طبق بیانات مبسوط و مستدل ریاست و جانشین حضرتش ایشان می فهند چه می کنند و خودشان این طور خواستند که بشود حالا تو زیاد ناراحت نباش زودتر باید می گفتی هر چند اون ها گوششان بدهکار نیست .

بله قضات می فهند هر چه من بهش می گفتم ما خودمان بیمارستان داریم خودمان دکتر داریم می فهمید چی می گم و می گفت این جا درمون گاهه و من را شش ماه فرستاد امین آباد به خاطر مرض قند ببین اژه ای آدم های تو می فهند چه می کنند تو هم می فهمی و رییس جمهور منتخب هم می فهمد برای همین می گوید که هر کس هر کاری می تواند بکند این گوی واین میدان چون می دونه اینجا هر کی هر کیه !

هر کس زورش بیشتره کارش را پیش می بره قانون و مقررات همه این ها کشکه .

شهر هرت همین جاست .تو هم رییس همین شهری .

هر وقت قبول کردی آدم هات و قاضیات غلط کردند و اشتباه کردند و بزرگانشان مثل رییسی مردند و اومدی و جبران کردی و خسارت ها را دادی بعد می رسیم سر خونه اول تازه .

حالا اگه دلم خواست می آیم و بیمارانتان را معالجه می کنم .