ببین اورژانست چه می کنه رییس جمبور :

بیماری که مشکل قلبی دارد و شرایط اورژانسی و خودش حالیش نیست نمی بره به زور بیمارستان فقط یه تعهد ازش می گیره و خیال خودش راحت می شه که اگه مرد به درک من که مسوولش نیستم .

بعد کسی که اورژانسی نیست به زور می بره شش ماه بستری می کنه .

 

کس کش با این سیاستت وزارت بهداشت مادر جنده .

 

الحق که خامنه ای رهبر شمادیوسهاست .

 

فشار خون ما اون جا هر روز می آد پایین دیوس سگ پدر می گه آب بخور

یه دونه دیگه مونده بود بیاد پایین بشه شیش و هر روز تو دفتر می نویسه .

 

کلی اطلاعات جمع می کنه برا چی ؟ اگه گفتی ؟

 

برای عملیات تروریستی بعدی لازم داره .

 

اون یکی فامیلمون چی شد تو بیمارستان شما و زیر دستتان مرد ؟

فشارش افتاد زیر هشت و مرد .

 

یکی دیگشون هم که شک بلد نبودی کشتیش .

 

به هر طریق می خوای بکشی .

 

به دکترت می گم

کلیه درد گرفتم با این دوا هات توجه نمی کنه

به پرستارت می گم نمی خورم میگه اگه نخوری آمپول به جاش می زنم

سگ پدر من چه کار کنم این  وسط

کمترین مجازات شما اینه که تیکه تیکه شید .

 

آخرش خودم دکتری کردم هفت هشتا لیوان آب خوردم تا قرص و دواهای باد کردتون را که قالب امین آباد می کنید دفع کنم .

 

ببین فتنه گر و رییس فتنه گرها و یزید زمان خود خرته خامنه ای خوار کسه .

 

الان دیدم ترامپ تیر خورد تو گوشش یعنی واقعا" خره ها باز هم اومد وسط میدون اینه همین را می خوان خر می خواهند .

ترامپ این پیغام را از من داشته باش منم به تو رای میدم چون خیلی خری .

 

الان من می دونم این اورژانس شما تروریسته اصلا" ترامپ درست می گفت یه چیزی می دونست می گفت ایران تروریست نیشن است .

 

این مملکت در ید ترروریست ها است  یا زیر سایه آنهاست یا یه همچین چیزی و خیلی حادثه های ریز و درشت تروریستی رخ داد.

 

همون کسانی که هشتاد و هشت به پا می کنند یعنی به جرعت می گم خود شخص خامنه ای و بعد هم خودش را به موش مردگی زد . 

 

الان هم خطر رهبری رییسی را حس کرد و برای اینکه دو تا بچه هایش ببخشید اشتباه شد چهار تا یا پنج تا پسر داره که تو نوبت رهبریند البته

این خواندان شاعرند و حرفی که می زنند خودشون عمل نمی کنند

یکیش این بود دو تا بچه کافیه

یه حرف دیگش هم این بود کار کنند کار سخت  .

 

اگه یه روز از عمرم مونده باشه سر هر چی آخونده می برم می زارم رو سینش .

 

یک شبه تعداد امام زاده ها را چند برابر می کنم .

 

چرا هزار تا را بکنی دو هزار تا ؟/؟؟ .بکن صد هزار تا .....

 

تو هر شهری هم چند تا کعبه و مشهد و غیره و ذالک براتون می سازم لذتش را ببرید و هر وقت دوست داشتید راحت برید زیارت .