آقای IT مشورت سلام خوب شدیا دیگه سوزنت گیر نمی کنه .

اگه توانایی حضور در سازمانتان را ندارید یه بابای دیگه را سر کار بذارید .

من هر وقت با بابام مشورت کردم نتیجه گرفتم درباره چیزهایی که اصلا" نه تخصصش را داشت نه سوادش و نه هیچ چیز از اون و پیرامونش هیچ اطلاعاتی نداشت اما نمی دونم یک نیروی الهام بخش خاصی داشت که بهم می گفت این کار را بکنم و نتیجه می گرفتم .

تازه دبیر جغرافی دوم دبیرستان به ما می گفت شما باید با یه دستتون سه تا هندوانه بلند کنید و هی سیگار می کشید و درباره آلودگی هوای تهران ماجراهای قشنگی تعریف می کرد .یک بار به من گیر داد  و دو بار پشت سر هم ازم سوال کرد و دو تا نمره وارد دفتر کرد : دفعه اول نمرم شد 12 دفعه دوم 8 اما نمره امتحان نهایی شد 18.5

آقای من میدونم زبل خان هم حالش خوبه اونم دیگه گیر نمی کنه.

خوبه آدم عاقبت به خیر بشه و نمره نهایی اش بالا باشه .

این برنامه ای بوده که سیستم شما سر ما پیاده کرد .من اگه نیمده بودم این جنگ سوریه هم ادامه داشت.بعد یاد بهره وری افتادید و کرونا آمد/

این سیستم بیس کارش مشخص نیست و پایه درست و حسابی ندارد . معلوم نیست سرمایه داری است یا نه .حساب و کتاب قرص و محکمی ندارد و با آزمون و خطا کار می کند و عمدتا" مشغول مردم آزاری است که در بسیاری موارد عمدی است .

اصلا" چک یعنی چی ؟ طرف یا پول و اعتبار داره یا نه . به نظر می آید در این عصر و زمان بیت کوین چک بی معنی است .

چه یک سکه چه هزار و یک سکه .

آدم عاقل باید زنجیر ها را از پای خود باز کند و افق دید خود را وسعت بخشد .