ژیلبرت فرانسوی مدت 90 نود ساعت از خواب سه دانشجو جلوگیری کرد و طی آن هر 6 شش ساعت یک مرتبه با طرخ سوالات گوناگون درجه هوش آنها را اندازه گرفت از این تجربه و تجارب دیگر چنین نتیجه می گیریم که بی خوابی اثرات زیادی دارد . ان شاء الله این پزشکانی که دوست دارید لازمتون بشود . چهل سال هوای تهران آلوده بود بی پدرها عمدا" این کار را کرده بودند .بعد اصفهان و جاهای دیگه .اینهمه کشته دارید می دهید باز هم خرید و نمی فهمید از کجا دارید می خورید .

بَرَاءَةٌ مِنَ اللَّهِ وَرَسُولِهِ إِلَى الَّذِینَ عَاهَدْتُمْ مِنَ الْمُشْرِکِینَ

بیش از چهل و پنج 45 شبکه رادیو تلویزیونی دست شماست یک کانال الکی مجازی در خدمت ما که چشم دیدن آن را ندارید .

ما بجز فرانسه با اون زودپز نانویی اش که خورده آهن نانو به خورد ما می دهد و آن هود کن که سیم پیچش نیم سوز می شود و فریزرش که سوخت و خیلی چیز های دیگه و منکرات بقیه دنیا را از جمله آمریکا و اسرائیل را که با چنگ و دندان دارد حقش را از این دنیای نامرد می گیرد به رسمیت می شناسیم و امید واریم هر چه زود تر از دست دزدان بین المللی فراماسون و آخوندیسم غیر اسلامی رباخوار و نزول خور که قرآن را از رو هم نمی توانند بخوانند نجات یابیم .

 

اگه آمریکا هم تحریم بردارد ما نمی آییم برای اونا کارکنیم هرکی هرچی می خواد بره خودش آسیناشو بالا بزنه برداره نوکر پدرت غلام سیاه زنگی !

به انگلیس هم تبریک می گم بخاطر بمب اتم بیشتر و بیشتر بساز بارکل لا .

امما مردم بدبخت و بیچاره گناه دارند نزنشون نازشون کن باشه ؟

پروژه بزن تو سرش لختش کن شکست خورده دیگه می تونی الان یه سره اش کنی یک جنگ جهانی حسابی راه بنداز کار و تموم کن بره پی کارش .

آدم هات هم که این جا کم نیستند آدم کم نداری کار و تموم کن مرد عمل شیری .